Świąteczna kampania serwisu Allegro

150x110

Kup teraz! i przestań się martwić o prezenty – to właśnie ta idea stanowiła punkt wyjścia do realizacji kampanii świątecznej dla marki Allegro, która ruszyła 10 listopada. Głównym kanałem komunikacji jest telewizja wsparta działaniami w Internecie. Kampania potrwa do 20 grudnia.  

Telewizja jest wstępem do kampanii, na którą Użytkownicy mogą natrafić zarówno w sieci, jak i w miejskiej przestrzeni.
- Spot telewizyjny w czytelny i zrozumiały sposób pokazuje różnicę pomiędzy tradycyjnym kupowaniem prezentów a zakupami na Allegro. Przedstawia możliwość wyboru między bieganiną po sklepach, na mrozie, w śniegu, a spokojnym, komfortowym i bezpiecznym nabywaniem prezentów na Allegro – mówi Tomek Łapa z Działu Kreatywnego serwisu Allegro. Poza spotem na ekranach telewizorów, w Internecie można zobaczyć nakręcony w technice slow motion, świąteczny teledysk
http://www.youtube.com/watch?v=nzZ3dY-lYOg
.

Klip w spokojny sposób zachęca do tego, aby zwolnić nieco tempo, żeby nie dać się wszechogarniającej świątecznej gorączce. Postaci występujące w tej realizacji pojawiają się także w naszej reklamie, co w ciekawy sposób buduje świąteczną narrację. Uzupełnieniem tych działań będą – niespotykane do tej pory w polskiej telewizji – 5-sekundowe „plansze świąteczne” z kontekstowymi tekstami. 

Allegro będzie zapraszało do zakupu prezentów w serwisie wykorzystując również pachnące świętami City Lighty w największych miastach Polski, kontekstowe komunikaty we Wprost, Polityce czy  Newsweeku, a także bombki z „mobilnym” komunikatem, które zawisną na klamkach naszych mieszkań. W tej kampanii każdy świąteczny komunikat przekierowuje odbiorców do mobilnego Allegro.
- Chcemy uświadomić naszym Użytkownikom, że nie muszą siedzieć w domu przed komputerem, żeby już teraz kupować świąteczne prezenty. Bo teraz Allegro jest dostępne wszędzie – dodaje Łapa.

Za koncepcję i kreację kampanii w całości odpowiada Dział Kreatywny Grupy Allegro. Za zakup mediów Marketing Grupy Allegro i dom mediowy Starcom. To jednocześnie kolejna kampania reklamowa, za produkcję której odpowiada interaktywny dom produkcyjny F25. Poprzednia, wspólnie wyprodukowana kampania Salon Wróżby Miłosnej została nagrodzona w ramach konkursu MIXX Awards 2011, w kategorii wideo-online.